ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اولویت برنامه های کانون 

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اولویت برنامه های کانون 

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹
نجمه امیری گفت: با توجه به اهمیت کتاب و قرار گرفتن این کالای با ارزش در سبد خانوارها، یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی به رواق کتاب اختصاص داده شده است.

«نجمه امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که طرح ملی ایران قوی ذیل رویداد ملی فهما در حال اجرا است، گفت: با توجه به اهمیت کتاب و قرار گرفتن این کالای با ارزش در سبد خانوارها، یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی به رواق کتاب اختصاص داده شده است.






مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت افزود: به همین منظور در این رویداد مهم، از اولویت برنامه های کانون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح روستا است.

 

 




وی بیان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران در هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه کانون تحت عنوان کتابخانه سردار سلیمانی افتتاح شد.





امیری با اشاره به تعامل بسیار خوب کانون و پایگاه های مقاومت بسیج مسجد، بیان کرد: هدف از مشارکت کانون و این پایگاه ها در راه اندازی این کتابخانه، اجرای برنامه ها و فعالیت های کتابخوانی حول یک محور بود تا با همراهی و همفکری یکدیگر بتوانیم به ارتقای سطح مطالعه در بین اهالی روستا کمک کنیم.
 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت  ابراز کرد: سعی داریم با هدیه کتاب به بانوان خانه دار، کودکان، نوجوانان و جوانان تا آنها را نسبت به کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب کنیم.

 




وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های کانون ذیل طرح ملی ایران قوی و در قالب رواق همدلی، توزیع کتاب، کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند است و در همین راستا تاکنون ۱۰ سری لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شده است.





امیری در خاتمه عنوان کرد: یکی از برنامه های آتی کانون ام ابیها با کمک پایگاه بسیج خواهران و برادران شناسایی کلیه دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند سطح روستا و جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم است تا از این طریق دانش آموزان بی بضاعت را تحت حمایت قرار دهد.
 

پایان پیام/ 586